... alebo ako sa hráme, tvoríme, varíme, vandrujeme a žijeme.

nedeľa, 21. augusta 2016

Kamoška pre Eržébet



Keď mal Adamko 5 mesiacov, dostal od mojej mamky na Vianoce prekrásnu žirafku, ktorú mu sama ušila. No a keďže moja mamka sa volá Erika, dostala žirafka na jej počesť meno Eržébet. 


A tak sa Eržébet stala súčasťou našej domácnosti, spoločníkom našim hrám, kamoškou v spánku, či pri rannom pozeraní rozprávok... a máme ju dodnes. Síce už chudinka prišla o jedno oko, a všetky časti svojho tela mala oslintané, obžužlané a obchytané, aj tak je stále v kurze.


Dnes sme jej vyrobili papierovú kamošku. Doma sme nemali hnedú akrylovú farbu, tak sme si ju vyrobili zmiešaním červenej a čiernej. Adamko natrel štvrťky papiera celé na hnedo a potom ešte na nezaschnutú farbu lepil kúsočky krepového papiera, ktoré si trhal.





 Potom som polepené štvrťky zastrihla do požadovaného tvaru, vystrihla výstupky a tiež uško a nakreslila očko. Všetky časti sme s Adamkom nalepili na veľký tvrdý výkres, a už len dolepili pusinu, očko a nozdru. Žirafku som obstrihla a wualááá, už sa kŕmi na našej polovyschnutej pažítke. 


 Pekné slnečné dni prajem. My už sa pomaličky chystáme s Aadamkom na to, že bude veľký škôlkar. Celkom dosť mám z toho stres, už sa mi aj desivé sny o tom, ako sa mu tam nebude páčiť mala, no verím, že to nebude také zlé a že ja to budem znášať horšie ako on :-)
M.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára