... alebo ako sa hráme, tvoríme, varíme, vandrujeme a žijeme.

sobota, 27. augusta 2016

Na oslavu...

Dnes ideme na našu prvú detskú narodeninovú oslavu. Naše krstniatko ma prvý rôčik a tak sme sa na to náležite, žirafkovsky pripravili.



Zbožňujem obyčajný,, hnedý baliaci papier. Po prvé, je mi príjemný na oko a po druhé, viem si ho akokoľvek vyzdobiť a vytvoriť sa tak originálny balíček, pre zvláštnu príležitosť.  Tentoraz som potrebovala len kruhovú vyrezávačku, ktorou som vyrezala kruhy  papiera (predtým som si na papier vytlačila obrázok z internetu :-) ), nalepila, balíček previazala šnúrkou a zastrčila halúzku.


Už sa tešíme na našu malú oslávenkyňu a zároveň s mužom celý deň spomíname, aké to bolo, keď mal rôčik Adamko. Ja neviem, poslednú dobu som akási precitlivená :-)


Balíčky zabalené, rodina načančaná a vyrážame, majte sa :-)
M.

2 komentáre: