... alebo ako sa hráme, tvoríme, varíme, vandrujeme a žijeme.

piatok, 5. augusta 2016

Zajtra to vypukne...

Zajtra tá veľká paráda vypukne. Muffinky sú už upečené, výzdoba je na svojom mieste... aby hneď ráno prekvapila naše ranné vtáča a pozvánky už tiež dávno majú svojich majiteľov.
A vlastne áno, ukazovala som vám už naše pozvánky?


Vyrobili sme ich najprv v elektornickej podobe a tak sme ich aj rozoslali... aspoň tým našim členom rodiny, ktorí majú prístup k netu. A kto nemá (hlavne tie staršie ročníky) dostane takúto papierovú verziu. Jednu som vyrobila aj pre nás do kroniky, aby bolo na čo spomínať, aj tak mám radšej šušťanie papiera a pocit, keď si môžem všetko obchytať, ovoňať, tomu sa žiadna elektronická verzia nevyrovná:-)


Tak ja idem spať, zajtra ma ešte do príchodu hostí čaká veľa ráce. Na report z oslavy sa môžete tešiť už čoskoro.
M.


2 komentáre: