... alebo ako sa hráme, tvoríme, varíme, vandrujeme a žijeme.

piatok, 23. septembra 2016

Prvý jesenný deň


Včera bol prvý jesenný deň a nenasvedčuje tomu len dátum v kalendári, ale aj počasie. Ochladilo sa, fúka studený vietor a zhadzuje prvé listy zo stromov. Ráno sa už musíme s Adamkom do škôlky poriadne naobliekať, aby nás náhodou neodvialo do Afriky, ako lastovičky o ktorých sme si hovorili včera. Dnes sme si dokonca po ceste domov, užili už i trošku opadaného lístia, ktoré sa z ničoho nič objavilo na zemi.


Poobede sme zbehli pozrieť na záhradu, obrať nejaké to hrozno a zhodnotiť, čo všetko nám ešte do príchodu zimy treba porobiť. A že je toho teda naozaj neúrekom. Jaaaj a áno, predstavujem vám... (dlho predloho som s tým otáľala a nechcela to riešiť takto verejne, ale snáď už aj je čas :-) ) ďalšieho člena našej domácnosti, ktorý sa zatiaľ ukrýva v mojom brušku a snaží sa vyvolať dojem, že je futbalová loptička :-)



 Jeseň zbožňujem (veď to už z minuloročných príspevkov asi aj viete), tie farby, tie vôňe... aaach, dokonca ani hmlisté rána, upršané dni a chladné večery mi nevadia. Strčiť nohy pod deku, zapáliť si sviečku a pochlipkávať teplý čaj, to je moje :-) Zbožňujem šípkový čajík, čoskoro nás čaká zber šípok- majú kopec C-čka a v chladných mesiacoch je šípkový čaj ten naj na útočiace bacile.





Tak Vás všetkých zdravíme, majte sa krásne, za chvíľu budú chodníky plné lístia a gaštanov, to bude zase radosti... aj vy sa tak tešíte ako ja?
M.

4 komentáre:

  1. Krásná zpráva i bříško, gratuluju!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. My sme v tom prvom vetre riadne prechladli. A krasne brusko. Drzim palce, nech je vsetko ako ma byt.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fuu tak sa rýchlo uzdravte, teplý čajík a medom pomôže :-) a ďakujeme, pevne verím, že bude všetko ok.

      Odstrániť