... alebo ako sa hráme, tvoríme, varíme, vandrujeme a žijeme.

pondelok 5. septembra 2016

Prvý krát do škôlky

Tak a je to, práve som svojho malého chlapčeka prvý krát odviedla do škôlky.


Už niekoľko dní tu píšem o tom, že nás pomaly čaká škôlka. Teda škôlka čaká na Adamka, ale ja to prežívam s ním a tak čaká aj mňa... minimálne zvykanie si na to, že mám doma už veľkého chlapčeka, ktorý začal novú etapu svojho života.


Naše ráno sa veľmi od tých predchádzajúcich nijako zvlášť nelíšilo. Až nato, že odkedy bol Adamko bábätko, budil on nás a zvyčajne v nekresťansky skorých, ranných hodinách. Kdežto presne dnes, vo svoj prvý škôlkarsky deň, sme po prvý raz budili my jeho :-)


Ako by to bolo bez knihy v posteli, to u nás nejde, tak aspoň takú s časom sme si dali, aby sme si povedali, kedy sa to vlastne do škôlky vstáva. Raňajky tiež prebehli s úsmevom a ten nezmizol ani potom, čo si Adamko zbalil svoje potrebnosti do svojho prvého škôlkarského ruksačika.


Po ceste do škôlky nám pršalo, ale nevadí o radosť viac, lebo Adamko si mohol zobrať dáždnik :-)


Mamka tak už poooď :-) Tešil sa veľmi, no rozospaté očká prezrádzajú, že by si ešte kľudne zvládol doma pospinkať. No hold, povinnosti veľkáča volajú a tak šup, šup za detičkami. A ozaj na skrinke máme farbičky :-)


Potom už len pusinka, malé zamávanie a je preč. Fuu, ako ja to bez neho toľko veľa hodín vydržím? Povinnosti volajú a tak kráčam dolu schodmi, opúšťam škôlkarsky dvor a tvárou mi tečú slzy. Áno možno si poviete, aká citlivka, preháňa to,... ale nech, hovorte si čo chcete. Práve som vyprevadila svoje bábätko do veľkého sveta a už teraz sa neviem dočkať, kedy sa mi vráti domov a vyrozpráva mi všetko čo tam videl, zažil a ako sa mal.
M.


2 komentáre:

  1. Po přečtení mám na krajíčku i já. Opatrujte se a ať se ve školce Adamkovi líbí!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jááj ďakujeme, Adamkovi sa páči, ale veru ani plaču sme sa nevyhli, predsa len tak dlho bezo mňa v "cudzom svete" ešte nebol. Zatiaľ je len na poobedie, uvidíme ako to pôjde ďalej. Uff

      Odstrániť