... alebo ako sa hráme, tvoríme, varíme, vandrujeme a žijeme.

streda, 14. septembra 2016

Všestranné šablóny

Mám rada hračky, či pomôcky, ktoré majú niekoľko rôznych využití. Už dávnejšie som Adamkovi kúpila tieto šablóny dopravných prostriedkov. Čakali dlho, no dnes ma napadlo, že by bolo fajn ich vytiahnuť.


Balenie obsahuje šablóny šiestich dopravných prostriedkov a spôsobov, ako sa s nimi hrať je hneď niekoľko. Za všetky spomeniem aspoň tri, ktoré sme zatiaľ vyskúšali my.


Maľovanie.
Pri použití šablón s deťmi je fajn, šablónku im o podklad prichytiť papierovou páskou, aby sa im nehýbala. Tí väčší si ju už vedia pridržať i sami, no napríklad práve pri maľovaní anilínkami som ju Adamkovi prichytila aj ja, poučená prvým pokusom, pri ktorom bola farba všade a obrázok zanikol. 


Tupovanie
Tupovanie chytilo Adamka najviac, veď prečo by aj nie, keď pri nom mohol trieskať do stola bez toho, aby som sa rozčuľovala? :-D Pri tupovaní ide o pritláčanie tupovacieho štetca (v našom prípade kúsku hubky na umývanie riadu) na podklad.
  

Obťahovanie- vkresľovanie
Toto bolo pre Adamka najťažšie a práve preto až tak nezaujalo, no do budúcna si myslím, že sa k tomu ešte vrátime. Obrázok som obtiahla ja a Adamko urobil kolesá :-)


Najviac zaujalo Adamka tupovanie a okrem loďky sme si touto technikou vyrobili aj bicykel a vláčik.




Adamko pracoval na jednom papieri a po dokončení práce so šablónami sme si obrázky prostriedkov dotvorili nálepkami a domaľovaním pozadia. To už mal v réžii Adamko sám.





 A tu je hotový obrázok, rozprávali sme sa o tom, aký prostriedok na akom povrchu jazdí... a aby ste si nemysleli, bager ide po blate a nie je počarbaný, ale je od neho špinavý, áno?  :-)


Šablónky som kúpila na skúšku tu a mám zálusk aj na iné ich kolegyne z tejto série, pretože u nás mali dosť veľký úspech. Do budúcna s nimi plánujem aj iné aktivity, veď nechajte sa prekvapiť, určite ich zmienim tu na blogu.
Majte príjemný zajtrajší voľný deň.
M.

1 komentár:

  1. Fíha. Výborná vec. Poznač si do budúceho Prečítaného leta.

    OdpovedaťOdstrániť