... alebo ako sa hráme, tvoríme, varíme, vandrujeme a žijeme.

streda 26. októbra 2016

Stredajšie radosti... a ďakujem

Stred týždňa, uponáhľaný deň a ja som si konečne sadla, že na chvíľku kým pôjdem po Adamka vyložím nohy, otvorím maily, napíšem niečo na blog, vybavím korešpodenciu a potom možno na chvíľu zavriem oči. No nedalo mi. Zrak mi padol na kytičku jarabiny, čo sme si minule doniesli s Adamkom domov, tak som jej dala nový domov v bielej váze, pridala k nej kamošky makovičky, radosť je na svete a ja môžem veselo ťukať do počítača.


 Keby som vedela čo ma čaká keď otvorím mailovú schránku, asi by som toľko nezdržiavala :-) Vyskočil na mňa milý mailík a druhá. Mamička Veronika s malou Hankou (2,5 roka) mi poslali fotku svietnička, ktorý si spoločne vyrobili, po zhliadnutí príspevku o Svetielku v tme. Komentárom k článku i fotkou mi urobili obrovskú radosť a tak sa o ňu podelím aj s vami ostatnými. Svietniček sa im ozaj podaril, čo poviete?

Vyrábali mamka Veronika a Hanka- 2,5r.
Tááák dopísané, utekám po Adamka do škôlky, míňam cestu, parkoviská, blok... prichádzam k škôlke, vchádzam dnu do šatne a tu aha.. čo sa na mňa usmialo z nástenky.  Joj ľúbim toho môjho škriatka, malého.


Dnes bol uponáhľaný deň, ale i krásny. Drobnosti ktoré sú okolo nás a my si ich niekedy nevšimneme, lebo nemáme čas, maličkosti, ktoré pre nás robia druhý a mi ich dostatočne neoceníme, lebo nemáme čas, a obyčajnosti, ktoré samy denne robíme, a ani si to neuvedomujeme, lebo nemáme čas som dnes vnímala akosi intenzívnejšie... a za to ďakujem. 
Majte sa krásne, chodievajme po svete s otvorenými očami a nedovoľme, aby nám tieto krásne momenty, a drobnosti ušli pomedzi prsty.

... aaaaaa Ďakujem Veronike aj Hanke za ich priazeň, aj za fotku a budem sa snažiť, aby u nás na blogu našli nielen oni, ale aj vy všetci, ešte kopec inšpirácií.
M.

2 komentáre:

  1. Jee Marianka teším sa..Ty s ADAMKOM tešíte nás, som rada, že sme potešili aj my VÁS trošku :-) :-)

    OdpovedaťOdstrániť