... alebo ako sa hráme, tvoríme, varíme, vandrujeme a žijeme.

štvrtok, 13. októbra 2016

Svetielko v tme

Tma už prichádza o čosi skôr, no nám to vôbec nevadí. Práve naopak, konečne je tu čas, kedy začíname stále častejšie páliť sviečky a vyrábať si nimi atmosféru tepla a domova. 
Už minulého roku sme si s Adamkom vyrobili fľaškové jesenné svietniky, tak tomu nemohlo byť inak ani teraz :-)


Na internete som našla niekoľko nápadov a Adamko vybral tento, pri ktorých sa môže dosýta patlať s lepidlom, strihať, trhať a lepiť :-)
Námet je veľmi jednoduchý a výsledok naozaj efektný. Stačí natrhať, alebo nastrihať krepový papier v jesenných farbách, natrieť fľašu lepidlom a krepové kúsočky na ňu ponaliepať. Nakoniec som vystrihla stromy z hnedého papiera, Adamko ich nalepil, obkrútili sme hrdlo špagátikom, uviazali ho na mašličku a potom už len zapálili sviečku.






 Včera sme si s Adamkom napiekli koláčiky, dnes nám k nim už svieti sviečka a popíjame teplý čajík. Teraz už máme doma tú správnu jesennú atmosféru. 


M.

3 komentáre:

  1. Ahoj Marianka. Vaš krasny a inspirativny blog stale citam, este som sice nekomentovala, bud zabudnem, alebo nestiham, no dnes som si povedala, ze uz musim napisat..dakujem ze robis takyto blog, mne velmi pomaha a inspiruje ma..dnes sme s Hankou (2r 3mes) robili svietnicek, pomahala som, vydaril sa uzAsne a bambulka sa tesila..sice lepidlo mala az za usami :-D Dakujeme a prajeme vsetko dobre, Veronika a Hanka, vaše verne čitatelky <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jaj veľmi ďakujem za vaše milé slová...
      práve vďaka takýmto komentárom mám chuť pokračovať s písaním blogu aj naďalej :-)
      Teším sa, že sa Vám blog páči a o to viac ma teší, že Vás aj inšpiroval k výrobe vlastných svietničkov... ak máte chuť, pošlite mi na mail (maryennn@gmail.com) ich fotku a ja ju rada uverejním na blogu.

      Pozdravujeme s Adamkom Hanku a nech sa darí :-)

      Odstrániť
  2. Jasneee,idem poslať, s pozdravom Veronika ( ps. prosím píšte ďalej, Vaš blog je skvelý) :-) :-) :-)

    OdpovedaťOdstrániť