... alebo ako sa hráme, tvoríme, varíme, vandrujeme a žijeme.

utorok, 22. novembra 2016

Papierové lodičky

Smútim... ešte stále nemám svoj foťáčik a teda fotím (ak vôbec fotím) na požičaný staručký, a tak vôbec nie som s fotkami spokojná a vlastne ma to odrádza fotiť úplne :-( Ale tak zopár cvakov urobím a medzi imi som zaznamenala aj túto našu večernú zábavku s Adamkom. Učili sme sa skladať lodičky z novinového papiera a potom sme ich pustili na vodu :-)




Po tejto akcii sme si ich zopár urobili aj na večerné kúpanie do vane. Spolu so šumivými bombami to dostalo tie správne grády a z vane bolo Adamka dosť ťažké vytiahnuť aj po polhodine máčania.
Prajem krásne dni. My ich prežívame prípravami na drobčeka a tiež sa pomaly chystám na Vianoce, predsa len tohto roku ich budeme mať viac než zaujímavé :-) 
M.

1 komentár:

  1. .aj u nás sa dlhé obdobie fičalo na lodičkách, dievčatá si ich potom vymaľovávali ;)
    minulý týždeň sme boli v prahe, asi 2x sa mi stalo, že ma veľmi mladí turisti požiadali o foto a bola som prekvapená ale milo aké foťáky ešte používali :)

    OdpovedaťOdstrániť