... alebo ako sa hráme, tvoríme, varíme, vandrujeme a žijeme.

streda, 2. novembra 2016

Šarkan Hruška

... posledný deň prázdnin (Adamko neboli kvôli dušičkám v škôlke) sme využili na stavanie šarkana. V škôlke totiž dnes majú šarkaniádu a deti mali za úlohu doma vyrobiť šarkana z odpadového materiálu a priniesť si ho do škôlky, kde sa uskutoční súťaž o toho najkrajšieho :-)


A tak sme včera majstrovali. Konštrukciu sme vyrobili z bambusových paličiek (vďaka Jani za ne :-) ) a telo z odpadového vreca. S Adamkom sme potom nakreslili Šarkanovi oči, nos a ústa, ktoré Aamko vymaľoval a na šarkana sme ich pripevnili obojstrannou lepiacou páskou. Chvost a vlásky mi pomáhal Adamko strihať z krepového papiera.

Adamko s tatkom najprv narezali bambusové palice.

Mamka potom urobila telo... moja najlepšia kamoška obojstranná lepiaca páska pomáhala :-)


Adamko potom dolepil časti tváričky a spoločne sme namontovali chvost a vlasy.
Takéto spoločné projektíky mám veľmi rada. Okrem toho, že trávime plnohodnotne čas všetci traja spolu, niečo pekné vytvoríme a aj sa zabavíme. Och no a jasné, skoro by som zabudla... šarkan dostal od Adamka meno Hruška... vraj kvôli jeho nošteku, ktorý sa na hrušku podobá :-)
Prajem pekné jesenné dni, ja ich zatiaľ musím vydržať bez môjho foťáckeho miláčika, ktorý si musel ísť trochu oddýchnuť a zregenerovať sa k ujovi opravárovi :-(
M.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára