... alebo ako sa hráme, tvoríme, varíme, vandrujeme a žijeme.

pondelok 28. novembra 2016

Vianočný veniec

V Adamkovej škôlke som si minule všimla oznam o akcii prebiehajúcej u nás na sídlisku, v jednom z denných centier a tak sme sa tam s Adamkom hneď po škôlke vybrali. Šlo o tvorenie adventných vencov, tak tam sme určite nemohli chýbať :-)


Hneď po príchode sme dostali od pani organizátorky polystyrénový veniec a inštrukcie kde nájdeme potrebný materiál, ozdôbky sme si doniesli z domu my. Našli sme si malý stolík s horou čečiny a začali tvoriť. Adamkovi sa najlepšie robilo po stojačky a tak sme si zo stoličky urobili stolík a pracovali tak. Adamko pomáhal obviazať veniec zeleným krepovým papierom a zapichoval špendlíky, aby papier držal.


Spoločne sme vyberali vhodnú čačinu, drobec mi podával konáriky a pridŕžal venček, keď som ho motala a privezovala nitkou a nakoniec všetko dokumentoval, tuším sa mi z neho stáva ozajstný fotograf :-D


V závere už stačilo venček len ozdobiť a to šlo naozaj ako po masle. Použili sme slamené ozdoby, ktoré budeme mať aj na stromčeku a Adamko ich pekne rozmiestnil na veniec a pripevnil špendlíkmi. Nie je to síce adventný veniec so sviečkami (pretože na tento rok mám trochu iný plán), ale použijeme ho ako ozdobu na vchodové dvere. Čo na neho poviete? 


Ja som počas tejto akcie dostala poriadnu vianočnú atmosféru... vôňa čečiny a koledy (áno naozaj teraz v polke novembra, púšťali koledy) mi pripomenuli, že o chvíľu je tu ten krásny čas.


Dúfam, že mi do vtedy stihne prísť opravená zrkadlovka :-( aby som tie krásne momenty mala zaznamenané v nerozmazanom stave a s reálnymi farbami.
 M.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára