... alebo ako sa hráme, tvoríme, varíme, vandrujeme a žijeme.

štvrtok, 1. decembra 2016

Adventný kalendár

...
Aj u vás sa dnes otvoria prvé okienka, vrecúška, či balíčky na adventných kalendároch? Aj u nás sa tak stane, ale ešte predtým som stihla urobiť zopár fotiek, ako vyzerá  ešte nenačatý :-)


Tohtoročný kalendár som nevešala, ani neprištipčekovávala, ale jednoducho som balíčky naukladala do starej drevenej škatuľky- šperkovnice. Na balenie darčekov som použila papierové vrecúška, polepila ich striebornými a zlatými hviezdičkami a uzatvorila nalepením vianočných čísielok.



Obsah vrecúšok je tohto roku úplný miš maš. Nájde si tak v ňom, sušené ovocie malé drôbnôstky ako pečiatku, sviečku, ozdoby na okná, pexeso, ale aj vianočné ponožtičky, či malú knižku. Snažila som sa obsah vrecúška prepojiť aj s nejakou aktivitou, ktorú by sme si v ten deň, či v nasledujúce mohli spolu urobiť. Napr. ....dnes si Adamko z balíčka vydoloval voňavé pero, ktorým sme napísali list Ježiškovi. V sobotu si tam nájde svetelnú reťaz, aby sme mu ňou mohli vyzdobiť okno v izbičke, no a na niektorý z ďalších dní som nachystala lepiacu pásku, aby sme mohli vytvoriť vianočné priania pre našich blízkych.


Ak ste zvedaví aj na náš minuloročný kalendár, nájdete ho tu. A ako ste to tento rok vymysleli vy? Budem rada, ak mi zašlete fotky vašich "advenťákov" a ja ich potom rada zverejním tu na blogu :-) Prajem krásny advent.
M.

4 komentáre:

  1. Taky jsem letos nevesela, ale davala do kosiku. Hezky vecer, Jana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A po týchto pár dňoch zisťujem, že je to veľmi praktické :-) Inak tvoje háčkované hviezdičky na stene sú skvelé (vďaka za tip), už som si zadovážila aj ja, akurát ja som ich naškrobila, aby držali tvar a už sa teším, keď ich zavesíme na stenu :-)

      Odstrániť