... alebo ako sa hráme, tvoríme, varíme, vandrujeme a žijeme.

pondelok, 5. decembra 2016

List Ježiškovi

Prvého si Adamko v adventnom kalendáriku našiel voňavé pero a k nemu úlohu napísať list Ježiškovi. Nachystali sme si veci, ktoré podľa Adamka nemali v liste chýbať. Sviečky samozrejme tiež, tie musia byť u nás zapálené takmer nonstop... Adamko zbožňuje atmosféru, asi to má po mne :-)


 List som písala ja na žiadosť Adamka, ale v závere, potreboval niečo dopísať aj on sám a tak dokončil čo potreboval. Pôvodne som myslela, že si Adamko nalepí obrázok toho po čom túži a vymaľuje, no netradičné, tajné túžby nášho drobca moje plány zmenili a tak sme si to napísali, pridali sme na list aj moje, aj tatinove túžby a potom list Adamko vyzdobil a polepil obrázkami.




 Adamko ešte Ježiškovi namaľoval aj obrázok... vraj tornádo :-D a vložili sme ho spolu k listu do obálky. List sme zaniesli na balkón a čakali a čakali a chodili kontrolovať. Či už si ho Ježiško odniesol :-)



Po list si Ježiško v noci prišiel, tak teraz čakáme, čo z neho si možno nájdeme pod stromčekom :-)
M.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára