... alebo ako sa hráme, tvoríme, varíme, vandrujeme a žijeme.

sobota, 24. decembra 2016

Štedrovečerné čriepky

Náš krásny deň i večer.,, nemalo to chybu. Atmosféra bola úžasná, jedlo všetkým chutilo a čo prišlo potom bol už len prekrásny bonus na záver. Presne takto to mám rada. Keď je pokoj, radosť aj z drobností, keď sme spolu a nič nás nesúri, keď sa spolu smejeme a je nám dobre. Milujem Vianoce, je to pre mňa čarovný čas a od kedy máme Adamka... sú tieto moje pocity ešte intenzívnejšie.





Nič viac mi nechýba, keď vidím šťastie a smiech na tvárach mojich drahých.  U nás doma sa dnes radosť dala krájať a rozdávať. Nebolo k tomu treba mnoho darov, stačil poletujúci sniežik a večer pár splnených snov.




Toto sú ta naše posledné Vianoce v trojici, tak Vám všetkým prajeme krásne sviatky... my, za chvíľu už štyria :-)


Veselé Vianoce.

2 komentáre:

  1. na poslednej fotke žiarite ešte viac ako ten stromček ♥ krásne zábery, úplne z nich dýcha pohoda a šťastie.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeme,bol to prekrásny deň a večer, úplne prekrásny, asi je to klišé, ale aj keby som si nenašla pod stromčekom ani jediný darček,nevadilo by mi to, lebo mám svojich troch chlapov (aj keď teda jedného zatiaľ ešte v brušku) :-)

      Odstrániť