... alebo ako sa hráme, tvoríme, varíme, vandrujeme a žijeme.

streda, 7. decembra 2016

Vianočná pošta

Vyrábali sme vianočné pohľadnice. Rozmýšľala som čo vymyslieť tento rok a odpoveď sa mi naskytla sama. Keďže Adamko má modré obdobie (zásadne si vyberá modré oblečenie, maľuje jedine modrou, preferuje modrú takmer vo všetkom, ešte aj zubnú pastu sme museli kúpiť modrú), prišlo mi ako najlepšia voľba pohrať sa s modrým pozadím a dotvoriť ho nejak vianočne.  


Adamko namaľoval na pohľadnice modré pozadie, na ktoré som po ich vyschnutí čiernou fixkou nakreslila konárik. Potom Adamko vysekával vysekávačkou (ďalšia z jeho obľúbených činností) z vianočných papierov kruhy, ktoré sme nalepili na pohľadnicu a ja som už len dokreslila šnúrky. Ozdobili sme tak konáriky vianočnými guľami. Nakoniec Adamko dolepil strieborné hviezdičky a pozdravy sú na svete :-)







Pohľadničky sa už narovnávajú zaťažené hrubou knihou, dnes dopíšeme priania a zajtra po škôlke ich zanesieme na poštu, aby stihli doraziť k našim blízkym práve včas. 


Prajem pekný zamrznutý deň.
M.

4 komentáre:

  1. No vy jste šikovní! Společnými silami jste vytvořili jednoduché, originální a krásné přání, které určitě udělá radost. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty jsou fakt povedené! Přeji vám krásný a voňavý advent! Petra (z Nápadů pro Aničku)

    OdpovedaťOdstrániť