... alebo ako sa hráme, tvoríme, varíme, vandrujeme a žijeme.

nedeľa, 15. januára 2017

Už sme štyria...


Stala som sa najšťastnejším človekom pod slnkom. Moje chlapčenské družstvo :-D sa rozrástlo o nového mini člena a ja som sa stala dvojmamkou. Ešte stále ten pocit vstrebávam a nevychádzam z úžasu. Nevedela som si predstaviť, aké to bude, deliť lásku medzi dvoch. No teraz viem, že láska sa nedelí, ale násobí.


Na svet išiel veľmi ťažko a málo chýbalo, aby sa naň ani nedostal, ale vďaka šikovnosti lekárov, ktorý včas zasiahli, je Tomáško medzi nami zdravý, krásny a v poriadku. Adamko ho miluje už od čias z bruška, no odkedy ho videl, miluje ho ešte viac. Pusinkuje, hladká, kontroluje či je v poriadku, dáva na neho pozor, pomáha... proste veľký brat.


Tomáško (meno mu vybral Adamko) sa narodil dňa 9.1. s váhou 3530g a 52 cm o 15:05 Nechal na seba čakať dlhých 9 dní, no teraz je už s nami a my sme šťastný, že ho máme pampúšika malého.

Tak vitaj medzi nami vtáčatko moje.


M.

9 komentárov:

  1. Jaaaaj, čakala som, čakala. Blahoželáme!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujeme, veď aj my sme čakali a čakali a stále nič :-) ale nakoniec je tu, máme radosť.

      Odstrániť
  2. Ten je rozkošný. Moc gratuluju a přeji zdravíčko!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Srdecne gratulujem, zelam vela zdravia, pohodicky, rychle zabehnutie sa do rezimu a lasku nas mieru.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Gratuluju! Ať je vám spolu krásně a pohodové sžívání přeju!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jéé, krásné miminko! Gratuluji a malému přeji hlavně zdraví a radost ze života!Peťa

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Gratulujem, je nádherný - nech vám prináša len samú radosť ♥ spoločná fotka bračekov je najčarovnejšia

    OdpovedaťOdstrániť