... alebo ako sa hráme, tvoríme, varíme, vandrujeme a žijeme.

streda, 15. februára 2017

Adam kreslí...

...myslela som si, že sa toho nedožijem. Z farbami a štetcami Adamko tvorí veľmi rád, strihá a lepí tiež rád, no kreslenie obchádzal donedávna široko ďaleko. A tak som ho do toho nesilila. Robili sme to, čo ho bavilo a tíško som čakala na chvíľu, kedy sa on sám rozhodne niečo nakresliť.
Aaaaa je to tu. Tí chvíľa nastala. Už zopár dní, mi Adamko donášal obrázky, na ktorých boli nakreslené... šmýkačka, raketa, dinosaurus a rôzne iné obrázky, v ktorých ich význam a zobrazenie videl zatiaľ len Adamko. No ja som sa tešila, konečne bol ochotný kresliť a konkretizovať to čo kreslí. Až nastal včerajší večer a Adamko nakreslil svoj prvý obrázok, ktorý má svoju kompozíciu a dokonca príbeh.


Adamko nakreslil chlapčeka a krásne svoju kresbu počas tvorby opisoval... "nakreslím ti chlapčeka, má všetko čo má mať... hlavu, uši, oči, nos aj pusinu na usmievanie. Malé bruško, ešte menšie nohy a hrooozne veľa prstov na rukách" :-)


Na toto veldielo sa prišli pozrieť aj tatko s Tomáškom.
Keď bol chlapček hotový, Adamko okolo neho nakreslil bublinu a skonštatoval, že je to chlapčekov svet a do neho nakreslí všetko, čo má chlapček rád. 


Tak pribudlo "auto a v ňom ujo šofér a výfuk, z ktorého ide veeeľmi veľa čierneho dymu mamka"...


"bicykel s blatníkmi, riadidlami a športovým sedadlom" ...


a nakoniec aj "slniečko, rozprávkové mamka, pretože má oči a vidno mu lúče" :-)


Obrázok bol hotový a ja celá hrdá som len cvakala a cvakal, dokonca aj tatko s Tomáškom sa prišli na Adamkovo veldielo pozrieť. Adamko si vyžiadal autorskú fotku a tak jeho prvý "ozajstný" obrázok pribudne vo forme fotky do nášho rodinného albumu.


Želám pekný februárový deň.
M.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára