... alebo ako sa hráme, tvoríme, varíme, vandrujeme a žijeme.

streda, 22. februára 2017

Maľovanie na sklo


Môj pôvodný plán bol nakresliť si niečo na tričko fixkami na textil a tak som lákala Adamka... " zlatko poď sem, pozri mám také čarovné fixky, ktorými sa dá kresliť na látku, čo povieš, nakreslíme si niečo na tričko?" a tu môj plán skončil, pretože moje dieťa mi s ľúbezným hlasom odpovedalo ... "mamka a nemáš radšej fixky na sklo, chcel by som si kresliť na fľašu" :-D


Hahaááá, nezaskočil ma. Ako správa maniačka na všetky tvorivé pomôcky a potreba a správna mať večne zvedavého diaťaťa, mám doma bohatú zásobu všetkého možného a veruže aj fixky na sklo sa v tej zásobe našli. A tak sme kreslili.


Umyli sme  fľaše a aby bolo vidno čo kreslíme, napchali sme do nich vatu. Potom sa už len kreslilo a reslilo. Ja som stvorila dve fľaše a Adamko tiež dve.





Fľaše sme nechali zaschnúť a večer sme do nich nasypali ryžu, cestoviny, múku a hrach. Máme teraz pekne ozdobené fľaštičky na polici a robia nám radosť. Adamko mal radosť, že vlastnoručne vyrobil niečo, čo je aj naozaj funkčné.



Pekný večer prajem.
M.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára