... alebo ako sa hráme, tvoríme, varíme, vandrujeme a žijeme.

štvrtok 23. marca 2017

Deň vody


Včera 22.3. bol Deň vody a Adamko v škôlke mali na tento deň pripravených niekoľko aktivít, čo ma veľmi potešilo, lebo sme na to mohli potom doma krásne nadviazať s tým, čo som si pre neho pripravila ja. 
Rozprávali sme sa o tom, koľko veľa vody je v našom tele a prečo musíme dodržiavať pitný režim. Vyskúšali sme si aké ťažké je vypiť naraz veľké množstvo vody a prečo treba piť postupne po troškách počas dňa.


Prečítali sme si o Striebornej kvapke vody a o jej putovaní. Príbeh veľmi pútavo a milo opisuje kolobeh vody v prírode. Na to sme si potom vytiahli aktivitku o kolobehu vody, ktorý som robila nedávno do jednej výmeny a teraz sa nám náramne hodila.



Na zalaminovaný podklad som povystrihovala z filcu kvapky, šípky, mráčiky a slniečko a pomocou suchého zipsu sa tieto dieliky upevňovali na podložku. Adamkovi to vôbec nebolo treba ukazovať, hneď na prvý krát poskladal všetko správne, potom sme sa o tom rozprávali. Pýtal sa ma, ako sa voda dostane pod zem, prečo jej treba tak veľa, aj to prečo sa parí z lesa.  



 Pripomenuli sme si aj prečo a ako prší z mrakov... pred časom si si k tejto téme robili aj pokus- Dažďový mrak- nájdete ho tu.


Želám krásny deň.
M.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára