... alebo ako sa hráme, tvoríme, varíme, vandrujeme a žijeme.

sobota 1. apríla 2017

Fialky

Konečne po dlhých chladných dňoch opäť na záhradke a konečne prvý raz vo štvorici. Tentoraz som sa už nebála, že by Tomáškovi mohla byť vonku a v kočíku celý deň zima a tak sme sa rozhodli ísť a veru dobre sme urobili. 


 Privítali nás rozkvitnuté podbele, narcisy, tulipány a aj táto fialová nádhera. Máme jej plnú záhradu a ja som mohla na nej oči nechať. Tak nádhernú farbu a neodolateľnú vôňu majú naše fialky, že som neodolala a za mištičku si ich nazbierala.
 


Večer doma sme sa rozhodli fialovú krásu zachovať aj na čas, kedy teplé dni budú nabádať, aby si človek pripravil chladený nápoj a tak sme si ich zamrazili. 


Fialkám som odtrhla stonky a Adamko ich "nadávkoval" do tvorítka na ľad.  Potom sme ich zaliali vodou a nechali v mrazničke zamraziť. Už teraz sa teším, ako nám skrášlia limonádu.




Okrem fialiek sa dá zamraziť čokoľvek. Efektne to vyzerá a i perfektne chutí. Zvyknem zamraziť, malé kúsky ovocia (čučoriedky, černice, jahody, maliny, ríbezle, citrón, limetku, egreše), či rôzne kvety a bylinky. Moje najobľúbenejšie sú mäta a medovka, pchám ich skoro všade :-)


Prajem krásny víkend a veľa slniečka.
M.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára