... alebo ako sa hráme, tvoríme, varíme, vandrujeme a žijeme.

štvrtok, 13. apríla 2017

Už vonia...

... celý byt za medovníčkami. Milujem tú vôňu možno o to viac, že si ju doma užívame len dvakrát ročne. Na Veľkú Noc a na Vianoce. A dnes je tu zas... tá vôňa, mňam, vôbec by som tie medovníky nemusela jesť, vlastne ich veľmi ani nejem, ale kvôli tej vôni ich veľmi rada pečiem.







No a čo by to bol zelený štvrtok bez zelených koláčikov? Minulý rok sme mali muffiny.  Tentoraz sme si vymysleli s Adamkom zelenú polevu a vajíčka a dozdobili sme ich písmenkami.



 Aj Tomáško mal svoj valček, pozeral na neho 10 minút, chvíľku s ním debatil, potom si s ním tresol do čela, čo mu bolo neuveriteľne vtipné a nakoniec od vysilenia zaspal :-D


Obe deti vyspinkané a konečne prichádza na rad druhá fáza... zdobenie. Na koláčiky sme si teda vyrobili zelenú polevu a tú ozdobili písmenkami. Ja som si vyskladala slovo jar a tak pre istotu som Adamkovi pripravila papierik ako písmenká poskladať, ak by sa chcel pridať ku mne, no od začiatku mi bolo jasné, že pôjde vlastným smerom :-)



Bez ochutnávky by to nešlo :-)





Tak dnešný pekárenský maratón máme s chlapcami úspešne za sebou a musím povedať, že to prebehlo bez akýchkoľvek komplikácií. Mať dve deti je proste úžasné :-) 
Krásny zvyšok zeleného štvrtku priatelia :-)
M.
M.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára