... alebo ako sa hráme, tvoríme, varíme, vandrujeme a žijeme.

utorok, 2. mája 2017

Malé radosti

 Dnes som si vyrazila na nákupy...


Presnejšie rozumej... nabalila som kočík všetkým, čo by mohlo byť pre Tomáška potrebné a vydala sa obehať v rámci doobedňajšej prechádzky potraviny, poštu, drogériu a lekáreň na sídlisku. Aaaale, čo čert nechcel... po ceste som sa nevedno ako zatúlala do galanterky. A to je vždy moja osudná chyba. Ja jednoducho nie som schopná odtiaľ odísť na prázdno. A tak tomu bolo aj dnes.


Jáááj šťastná som odtiaľ odchádzala ako blcha. Pod pazuchou som stískala taštičku novostí a tešila sa až dorazím domov. Dokonca som v tom radostnom opojení zabudla navštíviť lekáreň, poslednú destináciu, ktorú mi ostávalo vybaviť. A tak som došla domov, sadla k stroju a zapla žehličku a ďalšie radosti boli na svete :-)

"Nové" tričko a čiapočka pre Tomáška


Okrášlené tepláčiky a vesta pre Adamka.
A aj mne čosi pre radosť. Ušila som si obruštek na stôl.


Prajem pekný deň, aj vy si občas robíte malé radosti?
M.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára