... alebo ako sa hráme, tvoríme, varíme, vandrujeme a žijeme.

piatok, 30. júna 2017

Letáky

Aj k vám domov do schránky ich chodí na mraky? K nám áno a ja sa z nich teším. Je totiž tooľko spôsobov ako ich využiť (koláž, rôzne hry ako... hod do koša, papierová vojna, či skákací závod, noviny môžete aj recyklovať a vyrábať z nich nový papier. A ak už zlyhajú všetky pokusy, alebo vyčerpáme všetky možnosti, ešte stále sa dajú dať aj do zberu... no nádhera :-)
Tentokrát sme noviny využili ako senzorickú hračku.

Teda lepšie povedané Tomáško ich tak využil. Adamko má už toto skúmateľské obdobie letákov a novín za sebou ... božinku, ale to už bolo dávno :-)


Teraz prišiel rad aj na Tomáška. Oboch (samozrejme Adamka v minulosti, nie teraz :-D ) som pri tejto aktivite vybavila cumlíkmi, predsa len potreba ochutnávať je u bábätiek neuveriteľne silná a zrovna tlačiarenské farby zavádzať do jedálnička nemám v pláne. Radosť v očiach u oboch bola jednoznačná, no predsa som si všimla, že každý z nich skúmal po svojom. Adamka bavilo sa v nich váľať, Tomáško sa ich snažil chytať, Adamkovi sa páčili vystreté a chcel ich krčiť a Tomáško ozajstný záujem prejavil až vtedy keď som mu z nich narobila papierové guľky. Začal ich chytať, otáčať, búchať do nich a po nich, smial sa, keď mu odskakovali s pod rúčok.



Kdeee je Tomáško...


... tuuuu je :-D



Gule z novín Tomáško krásne uchopoval do rúčok, dokonca ich prekladal z ruky do ruky, chytal rukami oboma, búchal po nich a snažil sa ich ochutnať. Práve o bol ten moment, kedy som si povedala, že treba cumeľ :-)




Práve to bol ten moment, kedy som si povedala, že treba cumeľ :-)




Tento výraz hovorí za všetko, radosť to bola veľká, škoda, že Adamko bol vtedy v škôlke, vyšalili by sa spolu, asi si dáme aj nejaké spoločné repete, pretože chlapci sa už čoraz viac vedia spolu šaliť. Adamko robí Tomáškovi srandičky, rôzne zvuky a Tomáško sa smejeeee, až sa zachádza... no rozkošní sú obaja. Vtedy mi občas i mäkko príde z toho, aké je to krásne byť mamou.


Krásne leto prajeme.
M.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára