... alebo ako sa hráme, tvoríme, varíme, vandrujeme a žijeme.

nedeľa, 11. júna 2017

Modrá

Poslednú dobu je všade okolo mňa. Modrá. Adamko miluje modrú, môj muž má rád modrú, moja mamka miluje modrú, obloha je modrá a priznávam aj ja ju mám rada. A tak nečudo, že som dnes Tomáškovi intuitívne nachystala MODRÝ a zároveň jeho úplne prvý "discovery bascet".


Discovery basket je akýsi košík prekvapení, alebo pokladov či vecí, ktoré majú deti preskúmať. Zloženie týchto vecí môže byť rôzne, zamerané na farbu, tvary, materiál, či podľa témy. Adamkovi som od malička ponúkala rôzne discovery baskets, aby sa zoznamoval s predmetmi okolo seba. Kým nevedel chodiť, dávala som ich na deku vedľa neho a nechala ho samého, aby košík objavil. Keď už štvornoškoval, začala som mu košík (krbicu, dózičku,...) nechávať náhodne na zemi po byte, prekvapenie tak bolo o to dokonalejšie a pre neho príťažlivejšie, že si ho našiel sám.



Keďže Tomáško sa už dlhšiu dobu pretáča a na brušku vydrží veľmi dlho bez toho, aby musel položiť hlavičku (mám tak istotu, že si neublíži), prišiel čas vymyslieť košík pokladov aj pre neho. Košík som naplnila rôznymi vecami v modrej farbe a nechala ho voľne "pohodený" vedľa Tomáška na zemi.


Tomáško ho o chvíľu zaregistroval a hneď sa pustil do prezerania. Ako som predpokladala, obsah košíka najprv preklopil a potom sa začal zaoberať jednotlivinami. Najprv siahol po veľkej naberačke,  väčší úspech mala kefka. Ten výraz keď ju strčil do pusinky nemal chybu.









 A takto náš druhorodený plazolezie za hračkou :-)





Hurááá, dosiahol som ju :-) Majte pekný deň priatelia. My ideme do mesta, povybavovať nejaké veci a potom šup po Adamka do škôlky a vonku.
M.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára