... alebo ako sa hráme, tvoríme, varíme, vandrujeme a žijeme.

utorok, 20. júna 2017

Zábavné ponožky

Pred nedávnom si Tomáško objavil nožičky. Najprv len kolienka a po pár dňoch sa prepracoval až ku chodidlám a svojim maličkým prstíkom. Už keď bol malý Adamko, našla som na nete nápad, ktorý som sa predsavzala realizovať, no pri Adamkovi som nestihla... hneď ako si objavil nôžky začal aj štvornožkovať a teda záujem o žužlanie dolných končatín u neho nemal dlhé trvanie. 
 Tentoraz som nezaháľala a nachystala sa na toto krásne obdobie v predstihu, resp. hneď ako som Tomáškov záujem o nožičky postrehla. Ušila som mu "zábavné ponožky".


Na tento zámer som použila pevnejšie, ponožky, ktoré nevie Tomáško len tak ľahko hneď stiahnuť z nožičiek a prišila som k nim velikánsky gombík a kúsok zelenej stužky. Na ponožku možno našiť čokoľvek... kúsok gumky, rolničku, nejaký šušťavý materiál či pískatko. 
Najprv som vyskúšala ponožku s gombíkom. Tá zaujala, no Tomáško si nevšimol gombík hneď. Najprv intuitívne chytil nohu, pritiahol si ju k sebe a začal ju žužlať (tak ako po mnohokrát predtým) no tentoraz pusinkou narazil na niečo iné ako zvyčajne.


Tento objav ho prekvapil, nôžku odtiahol a na gombík sa skúmavo pozeral.Potom ho zase strčil do pusinky a ochutnával. Fascinujúce divadlo. S gombíkom sa zabával dobrých 10 minút a keď ho to pomaly prestávalo baviť, pridala som mu na druhú nôžku aj ponožku s mašličkou.



 A to bola láska na prvý pohľad. Zelená stužtička s bodkami Tomáška zaujala a po prvotnej skúsenosti s gombíkom, bola pre neho  stužka niečim novým. Najprv ju žužlal celú a potom sa mu podarilo rozviazať ju, tie oči, keď to zistil :-D






Od tej doby sú zábavné ponožky naším každodenným a verným spoločníkom, hlavne v situáciach kedy potrebujem urobiť niečo, pri čom potrebujem obe ruky. Aj keď ich Tomáško vždy nakoniec zošuchne z nožičky, na tú chvíľku zábavy a koncentrácie to predsa stojí no nie? 


M.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára