... alebo ako sa hráme, tvoríme, varíme, vandrujeme a žijeme.

nedeľa 9. júla 2017

Maľujeme vodou

Prázdniny sú v plnom prúde a zatiaľ ich trávime doma na sídlisku. Onedlho vyrazíme na výlety, no dovtedy sa zabávame doma, či vonku na ihrisku. Minule sme si maľovali na asfalt vodou. Adamko má túto hru rád už od bábätkovského malička.


Vonku chodievame nabalený vždy ako na týždnnú dovolenku.. formičky, dvojlitrová fľaša, vody, vedierka, štetce, valčeky, autíčka, lopta, kriedy, bublifuk, zvieratká, trojkolka, alebo iný dopravný prostriedok, no a samozrejme jedlo, bez toho by to Adamko asi vonku ani neprežil :-D Donedávna som to všetko vláčila v batohu, odkedy zas pred sebou tlačím kočík, je to o niečo jednoduchšie a moja chrbtica je mi neskutočne vďačná, že ju trošku oslobodím, všetko čo sa dá, totiž narvem do kočiara a ide sa.


 Na maľovaní vodou je najlepšie, že ak sa aj niečo nepodarí, slniečko to vygumuje a môže sa kresliť odznovu. Najprv som si myslela, že Adamkovi bude vadiť, že mu jeho diela vysychajú tak rýchlo, ako veľmi je teplo a svieti slniečko, ale opak bol pravdou fascinovalo ho to (vďaka Bohu:-D).




 Úsmevné momenty vznikali hlavne vo chvíli, keď Adamko napríklad jazdil autíčkom po ceste a chystal sa parkovať na neďalekom parkovisku, no to, kým tam stihol doraziť, vyschlo :-) To sa už len potom ozývalo.. "cestári (to som akože ja, aby bolo všetkým jasné), máme problém, na parkovisku nám vyschla závora, prosím o rýchlu nápravu" A mamka (jakožto správny cestár, ktorého náhle oteplenie neprekvapilo, ako zvykne tých našich ozajstných prekvapiť v zime sneh), nakluše a rýchlo závoru, stenu, či kus cesty opäť domaľuje :-)

 Z vodou je vždy zábava, len asi budem musieť zo sebou namiesto jednej dvojlitrovky vláčiť rovno dve, keďže jej spotreba nám týmito "vodnými" aktivitami výrazne stúpa.
M.

1 komentár:

  1. Jednoduchý super letný nápad, vďaka zase raz za inšpiráciu :)

    OdpovedaťOdstrániť